مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-09اقتصادي

لزوم تامین نیازهای گیلان به فراورده های معدنی با معدن کاری سبز


سرپرست اداره کل زمین شناسی گیلان، با تاکید بر لزوم اجرای معدن کاری سبز، خاطرنشان کرد: معدن و معدن کاری سبز که در حال حاضر به عنوان معدن کاری سالم و بدون تخریب محیط زیست در دنیا مطرح است می تواند الگویی مناسب برای بخش معدن استان و کشور قرار گیرد.

- ایسنا/گیلان سرپرست اداره کل زمین شناسی گیلان، با تاکید بر لزوم اجرای معدن کاری سبز، خاطرنشان کرد: معدن و معدن کاری سبز که در حال حاضر به عنوان معدن کاری سالم و بدون تخریب محیط زیست در دنیا مطرح است می تواند الگویی مناسب برای بخش معدن استان و کشور قرار گیرد.

مسلم امانی، در گفت وگو با ایسنا، روند پاسخگویی به استعلام های محدوده های اکتشافی را بسیار طولانی و پروسه ای زمان بر دانست و گفت: در استان های شمالی کشور با توجه به نیاز صنایع مختلف این استان ها به محصولات معدنی برای تامین مواد اولیه و خوراک صنایع مختلف خود، اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن، امری حیاتی است.

وی اضافه کرد: متاسفانه برای انجام عملیات امکان سنجی، پی جویی و اکتشاف، نیازمند مجوزها و استعلام های فراروانی از دستگاه های اجرایی هستیم که این امر پروسه ای طولانی است که توان اجرایی ما را در این زمینه به طور قابل توجهی کاهش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تامین نیازهای گیلان به فراورده های معدنی با معدن کاری سبز

لزوم تامین نیازهای گیلان به فراورده های معدنی با معدن کاری سبز